PLD na plytce

Blizbor tb670725 w ima.pl
Pon, 13 Mar 2000, 09:38:02 CET

At 2000.03.12 23:56, you wrote:
>VTAM!

>Ha! To My! Linuxowa komercja! ;) U nas mozesz zamowic plytki z PLD. Cena
>kalkulowana: plytka: 3.69 PLN + 12 PLN (spedycja via Poczta Polska z
>pobraniem u Ciebie).. Lacznie: 15.69 PLN. Jezel wysles pieniazki wczesniej
>(w sensie przelew, albo wplata poczty) - cena 9 PLN.

>p.s. Zeby nie bylo: CYBER Service to nie holota z NETART, plytki wysylamy
>po kosztch, bez zysku. :)

:))) ciekawy jestem jak skalkulowales te koszty.
a) gdzie amortyzacja sprzetu
b) gdzie koszty energii
c) gdzie koszt czasu pracy
d) ...

Lepiej napisz ze wysylasz plytki za zwrotem kosztu uzytych materialow
i nie nazywaj nikogo holota. Troche przesadzasz.

Pozdrawiam,
Blizbor

--
      Three thousand pieces of mail sitting in the spool
      Three thousand pieces of mail sitting in the spool