Co ztym gimpem!?

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 13 Mar 2000, 14:34:46 CET

On Mon, Mar 13, 2000 at 08:38:28AM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Wciąż polskie menu jest niekompletne (brakuje pozycji z polskimi
> znakami). Okazuje się, że wszystkie pozycje w menu działają, gdy
> LC_CTYPE ustawi się np. na "C". Tylko że wtedy są krzaki zamiast
> polskich znaków. Wygląda na to, że GTK dziwnie używa locale/isprint().
> Wysłał już ktoś jakiegoś bugreporta?

Sorry, już wiem --- nie miałem iconva.

Druga sprawa, to nie miałem części gtk zainstalowanej (tej dla polskiego
locale), bo LINGUAS nie miałem ustawionego i mi tylko locale "C"
instalował. Teraz mam: LINGUAS=C:en:de:pl:en_GB:de_DE:pl_PL i jest OK.
Jak będzie z tym standardowo w PLD?

Pozdrowienia,
      Jacek