Co ztym gimpem!?

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pon, 13 Mar 2000, 14:40:39 CET

[poniedziałek, 13 marzec 2000], Jacek Konieczny napisał(a):

> Sorry, już wiem --- nie miałem iconva.
>
> Druga sprawa, to nie miałem części gtk zainstalowanej (tej dla polskiego
> locale), bo LINGUAS nie miałem ustawionego i mi tylko locale "C"
> instalował. Teraz mam: LINGUAS=C:en:de:pl:en_GB:de_DE:pl_PL i jest OK.
> Jak będzie z tym standardowo w PLD?

Za kilka dni będzie nowy rpm 3.0.4. Domyślnie bedzie on instalował wszystkie
pliki nie zależnie od %lang().
Zachowanie to będzie można zmienić w /etc/rpm/macros dodając mniej wiecej
taki wpis:
__install_lang	C:en:de:pl:en_GB:de_DE:pl_PL

Dokładnie jednak nie pamiętam ani nazwy makra ani czy pola mają być
oddzielone spacja, dwukropiem czy może przecinkiem.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key