Do autorów tekstów na www

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pon, 13 Mar 2000, 23:48:25 CET

Cześć!

Przymierzam się od jakiegoś czasu żeby zrobić porządek w
'Materiałach devel' (moduł PLD-doc/docdevel) ale nie wiem
na ile mogę sobie pozwolić jeśli chodzi o nie swoje teksty.
Oto proponowane zmiany, byłbym wdzieczny gdyby autorzy odpowiedzieli
czy mi wolno zmieniać następujące teksty i ewentualnie w jakim zakresie
albo czy sami nie zechcieliby dokonać takich zmian:

1. W tej chwili są dwa, cześciowo pokrywające się rzeczy o CVS
   Proponuję zmiksowac to w jedno, a za to dodać osobny rozdział
   dotyczący konkretnie cvs.pld:
	- jak uzyskać dostęp
	- pierwsza sesja
	- posługiwanie się builderem
	- wrzucanie binarek i łat, a wrzucanie speców
	- posługiwanie się adapterem
	- korzystanie z cvsweba
	- o plikach TODO i innej dokumentacji dostępnej tylko w cvs-pld

2. Podręcznik developera:
   Przydałoby się o więcej o makrach
   Chciałbym opisać robienie speca etapami z wykorzystaniem
   --short-circuit i opcji -bl
   Nie zaszkodziłoby też słówko o robieniu łat na info i o home-etc.

3. Co z PNIAM. Czy to się rozwija i będzie stosowane?

Oprócz tego przydałby się chyba osobny rozdział o autoconf/make itd.
Może ktoś planuje napisać coś takiego?

Pozdrawiam
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)