manuale

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 14 Mar 2000, 13:58:59 CET

[wtorek, 14 marzec 2000], Paweł Krawczyk napisał(a):

> Czy jakiś czas temu coś się zmieniło w polityce instalowania manuali
> dla poszczególnych pakietów? Problem polega na tym, że o ile zauważyłem,
> instalowane są tylko manuale dla języka aktualnie ustawionego w LANG.
>
> Czyli np. jeśli mam ustawiony pl_PL to zostaną zainstalowane wyłącznie
> polskie manuale. O ile pomysł selektywnego instalowania tłumaczeń manuali
> jest w porządku, to nie instalowanie w takim wypadku oryginalnych jest
> według mnie zupełnie pozbawione uzasadnienia.
>
> Choćby dlatego, że przetłumaczony jest tylko ułamek manuali i wychodzi
> [...]

Bardzo dziwny objaw. Manuale oryginale nie są oznaczane makrem %lang() więc nie
podlegają wpływą LANG, LANGUAGES, LINGUAS czy jeszcze innych zmiennym środowiska.
Workaround na ten błąd to dodanie linijki:
%_install_langs pl,en
do /etc/rpm/macros
W rpm 3.0.4 domyślnie będzie instalowane wszystko.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key