tajemnicze klopoty..... [dluuuugie - okolo 15KB]

Blizbor tb670725 w ima.pl
Śro, 15 Mar 2000, 11:04:33 CET

At 2000.03.15 10:45, you wrote:
>Witam,
>
>Aha SCSI to wbudowany w plute AIC-7880, z BIOSem 1.24
>[moze trzeba jakos "upgrejdnac" BIOS? - tylko jak??]

Zacznij od tego, po prostu sciagnij bios od producenta.
Jesli nie wiesz skad skocz: bios.ping.be (o ile mnie szare nie przeklamuja)

(sorki jesli reszte wiesz): sciagnij obraz biosu i narzedzie do upgradowania.
Zapisz (na karteluszce) ustawienia biosu i je ustaw na defaulty)
Zablokuj wszelkie cacheownaie na czas upgradeu.
Zupgradeuj i wlacz maszyne w trybie zerowania CMOS (zworka lub klaw INS.)
Ustaw w biosie co lubisz ...

Starsze biosy do AHA maja hmm... niedorobki.

Pozdrawiam,
Blizbor

(Owner dwu plyt dual scsi, unieszczesliwony AHA)
--
I was not downloaded - I was born ...