tajemnicze klopoty..... [dluuuugie - okolo 15KB]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 15 Mar 2000, 13:40:51 CET

On Wed, 15 Mar 2000, Blizbor wrote:

> Zacznij od tego, po prostu sciagnij bios od producenta.
> Jesli nie wiesz skad skocz: bios.ping.be (o ile mnie szare nie przeklamuja)
                              ^^^^^^^^^^^^
		Oj, to chyba nie jest to :((

Hmmm, prosze oswiec mnie bo w tym wzgledzie jestem zieloniutki jak mlody
chlorofil :)

Mam plyte DTK PRM-0032I, to jest dual Pentium Pro ze SCSI na pokladzie.
Podczas startu, SCSI zglasza mi sie jako AIC-7880 z BIOSem 1.24

W dokumantacji jest ze Flash-ROM ma 128K, i teraz nie bardzo wiem czy jest
to tylko bios maszyny, czy tez maszyny i SCSI.

Pozdrawiam.
					Sas.

P.S.
SCSI wkompilowane w kernel na stale, w tej maszynie niema innych urzadzen
:)

--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }