Do autorów tekstów na www

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Śro, 15 Mar 2000, 23:00:21 CET

[poniedziałek, 13 marzec 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Po woli trzebaby chyba próbować migrować w kierunku od PAM do PNIAM ale to
> wymagać będzie pracy bo PNIAM jest w zasadzie tylko biblioteką z małą
> ilością oprogramowania które immplementuje korzystanie z możliwości jakie
> w PNIAM istnieją. W tym sensie warto żeby dobra dokumentacja do PNIAM była
> pod ręką.

ZTCW jest kilka pakietów base obsługujących (chyba passwd i coś
jeszcze). Możnaby się tym w końcu zająć.

> W zasadzie mam na coś takiego zamówienie z jednego z czasopism więc będę
> to robił. Muszę jeszcze tylko uzyskać zapewnienie, że swobodnie będę mógł
> te materiały używać nawet przed publikacją na stronach PLD, a po
> wydrukowaniu materiały będą GNU. Do pewnego stopnia jest to osobny kawałek
> dokumentacji i raczej powinien on być w dokumentacji dla developerów w
> częsci "Różne" :)

To by mnie interesowało. Dobrze by rozszerzyć do zakresu,
libtool/automake/gettext/autoconf. Coś w stylu howto jak napisać to
wszystko co jest potrzebne do ładnie kompilującego się programu.
Obecnie jestem na etapie studiowania infosów, i nie za bardzo wiem jak
co po kolei powinno być, co należy napisać, a co sie generuje
automatycznie. Możnaby stworzyć coś w rodzaju rozszerzonego gnu-hello
po polsku.

PS. Czyżby i w kernelu migrowali na Docbooka (HINT: 2.3.99-pre1 ;-)

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[                                                ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[                Star Trek Lives!                ]=-