Problem z courier-imap

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 22 Mar 2000, 10:30:52 CET

Hej!

Zbudowałem pakiet courier-imap jednak nie działa on prawidłowo.
Po zainstalowaniu i odpaleniu deamon nasłuchuje na podanym porcie
jednak odrzuca wszelkie połączenia do niego.
Początkowo myślałem, że to może być spowodowane ustawieniami w
/etc/hosts.allow, ale mam tam wpis:
ALL: ALL

# netstat -ta
Proto Recv-Q Send-Q Local Address           Foreign Address         State
[...]
tcp        0      0 *:imap2                 *:*                     LISTEN
[...]

Po poleceniu:
# telnet localhost imap2
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.localdomain.
Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host.

Gdzie mogę jeszcze szukać jakiś śladów lub co mogę zmienić?

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl