Router z PLD

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 18 Mar 2000, 15:39:27 CET

Cze,

Chyba w najbliższym czasie spróbuję (nareszcie) w firmie oddzielić
router od serwera. Mam nawet na to komputerek. Chcę to oczywiście zrobić
na PLD, problem w tym, że mam tam 50MB (słownie: pięćdziesiąt
megabajtów) dysku. Jak myślicie uda się?

Przy okazji spróbuję zrobić pakiet z wanpipe (FrameRelay itp. z
Sangomy). Ale to już wygląda nieciekawie --- pakiet źródłowy zawiera
struktrę katalogów "/usr/...." :-)

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !