Prowizorka

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Sob, 18 Mar 2000, 23:47:07 CET

On Sat, 18 Mar 2000, Paweł Kołodziej wrote:
> To jest Bardzo uboga wersja i nie obsługuje sieci. Oczywście instalator
> nie bedzie taki prymitywny.
he, no coz, to akurat bedzie tutaj potrzebne (btw, jesli nie ma sieci
- po co libresolv.so?) - i w takim razie wydaje mi się, że jednak
póki co wykorzystamy zwykłego rpma, odpowiednio przyciętego (o opcje
budowania i podpisywania pakietów, i linkowanego dynamicznie) - nie ma
jeszcze ogólnie dostępnych płytek z PLD, natomiast bardzo często jest
szybki dostęp do sieci i instalacja bezpośrednio z serwera FTP powinna
być możliwa teś przy użyciu tej dyskietki. Chyba, że jesteś w stanie
od ręki dołożyć instalację po FTP/HTTP (to drugie opcjonalnie)?

> Poprosze o jakies szczegóły.
nie kompiluje mi się libfdisk (nie wnikałem dlaczego, ale rzuca się o
błędy w nagłówkach kernela), przy samej prowizorce nie ma
-I/usr/include/rpm, przez co rzuca się o brak plików .h, na sztywno
jest wpisany w Makefile'u "egcs", podczas gdy ja mam gcc, i takie
tam... Chodzi o to, żeby w miarę możliwości to się dało kompilować
wszędzie.

> wymagany przez pldilib - ale w Prowizorce nie uzywany.
to trzeba wyciąć, przynajmniej w tej wersji dołączanej do bootdiska.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...