Polskie manuale (konkretnie: pdksh)

Michał Jęczalik samotnik w samotnia.eu.org
Nie, 19 Mar 2000, 10:34:07 CET

Martin Dalecki <dalecki w cs.net.pl> writes:

> To dokladnie pipe oznacza.

'bullshit' oznacza g... byka, a tłumaczy się to nieco inaczej, prawda?
:>

> nieco poprawek, aczkolwiek nie zadano sobie tródu tego mi podżucić.
                                              ^^^^^         ^^^^^^^^
> Wersja ta bazuje na moim tekscie, nad któryum klniesz, który ja
> jednak traktowałem raczej jako "pierwotną wersję na bródno".
                                                      ^^^^^^

Wiesz, pierwszy raz w życiu przyczepię się do błędów ortograficznych,
ale to po prostu niedopuszczalne, żeby tłumacz robił takie kfiatki!

> W końcu od czegoś trzeba zacząć... a tłumaczenie (za friko!) mniej
> więcej 50 str. to nie bagatelna robota już ze względu na samą ilość
> tekstu.  Ponadto muszę przyznać iż brak mi zupełnie obejścia z
> oficjalnym "komputerowym językiem polskim i w zasadzie zwykle w
> pracy tak czy siak storuję wprost terminy angielskie, ponadto
> przyznaję, że legastemikiem jestem w każdym ze znanych mi języków.

To nie rób tłumaczeń! Spartaczony tekst (specjalnie sobie go
ściągnąłem) tylko zniechęci kogoś, kto ma z niego korzystać.

Wybaczcie, że się tak mądrzę, ale zajmuję się tłumaczeniami zawodowo i
tyle już się po różnych osobach napoprawiałem, że jestem przewrażliwiony.

> Apropo: jak byś to przetłumaczył?

Przenośność???

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603, 033 | samotnik w samotnia.eu.org |
| Walcz z niewolnictwem w Polsce:           http://www.pku.z.pl/     |