Router z PLD

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 19 Mar 2000, 12:22:30 CET

On Sat, Mar 18, 2000 at 07:28:35PM +0100, Lukasz Trabinski wrote:

> Zawsze możesz więkoszść zasobów pobierać po NFSie. Taką maszyne można
> bootwać nawet z dyskietki i nie potrzeba HDD.

Ale ja robię to po to, by router chodził, nawet gdy wszystkie serwery
będą leżeć.

> No tak, a jak rozwiążesz problem patchowania kernela? :)

Nie trzeba. W kernelu-2.2.14 wszystko już jest. Najwyżej jak dojdą nowe
patche wrzuci się je do dystrybucyjnego kernela.

Właściwie pakiecik mam już zrobiony (jeszcze dzisiaj pójdzie do CVS).
Ale czy działa to nie wiem. Mamy w fimie tylko jedną sangomę i musi ona
działać :-(

Więc jak będe przestawiał tego routera, to albo pójdzie, albo nie :-)

Pozdrowienia,
     Jacek