Router z PLD

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 19 Mar 2000, 17:14:02 CET

Właśnie instaluję to PLD. Oto wykaz problemów, pisany na bierząco:

Poniższe uwagi są subiektywne i dotyczą głównie "minimalnych" instalacji
PLD.

- fix-info-dir potrzebuje mktemp, ale niem tego w Requires.
  Więc kilka pakietów podczas instalacji dawało mi "script failed",
  dopóki nie doinstalowałem tego pakietu
- SysVInit miesza coś z grupą "utmp", której nawet nie ma w
  "uid_gid.db.txt"
- syslog wymaga perla (po co mi na routerze perl?, a syslog się na pewno
  przyda) --- [ instalowałem --nodeps ]
- util-linux wymaga tcsh i bash-a!!!!! Przeciez wszystkie shelle poza
  pdksh powinny być opcjonalne [ --nodeps ]
- openssh-server wymaga  openssl, a ten perla. Trochę tego za dużo. Może
  by tak wydzielić openssl-libs (które by nie wymagało perla, ani
  niczego innego) [ openssl --nodeps ]
- brak pakietu dev :-( [ /dev/MAKEDEV ]

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !