Prowizorka

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 20 Mar 2000, 19:37:02 CET

[sobota, 18 marzec 2000], Sebastian Zagrodzki napisał(a):

> On Sat, 18 Mar 2000, Paweł Kołodziej wrote:
> Chyba, że jesteś w stanie
> od ręki dołożyć instalację po FTP/HTTP (to drugie opcjonalnie)?

Dołożyłem po ftp. pldilib to kwał porządnej biblioteki :)

[dalszą częś Twojego listu coś mi zjadło więc przemyszkowymuje z archiwum]
> nie kompiluje mi się libfdisk (nie wnikałem dlaczego, ale rzuca się o
> błędy w nagłówkach kernela),
poprawiłem - wywaliłem libfdiska.

> przy samej prowizorce nie ma
> -I/usr/include/rpm, przez co rzuca się o brak plików .h,

Dziwne. tam wszędzie jest <rpm/rpmlib.h>

> na sztywno
> jest wpisany w Makefile'u "egcs", podczas gdy ja mam gcc, i takie
> tam... Chodzi o to, żeby w miarę możliwości to się dało kompilować
> wszędzie.

zmieniłem (na sztywno) egcs na gcc. IMHO wystarczy [1] żę skompiluje się u
mnie, u Ciebie i jeszcze u 3-4 osób. Reszta i tak siciągnie boot.img.

[1] - tak tu przemawia wrodzone lenistwo.

PS. Bym zapomnial za moment bedzie na mojej stronie (v0.2)

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl