problemy z adapterem....

Wto, 21 Mar 2000, 17:45:16 CET

On Tue, 21 Mar 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Nie....
> tylko na specach generowanych z tzw. bazowego....
> jest dopiety jako attach.

Anomalie jeżeli są to są gdzioeś po stronie awków. U mnie adapter zaczął
działąć poprawnie dopiero po zmianie gawka na mawka. A objaw jest taki że
spece są obsinane zwykle na granicy 4 lub 6Kb (bez wyraźnego powodu
dlaczego w tym a nie innym miejscu).

Wojtek spróbuj wymienić w pierwszej linijce na #!/usr/bin/mawk i sprawdź
czy to coś zmieniło.