Czy mogę zmienić szablon nazwy tworzonego rpma

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Śro, 22 Mar 2000, 15:39:37 CET

wtorek, 21 marzec, Rafał Kleger-Rudomin natłukł(a):

> Tak, do tego m.in dążę. Chciałem tylko żeby poszczególne wersje
> docbooka były zupełnie osobnymi pakietami i miały wersję w
> %{name}, żeby się rpm nie pluł jak próbujesz instalować 3.0
> kiedy masz już 3.1
Przecież przy odpowiednich katalogach i -ivh zamiast -Uvh
wszystko bedzie działać jak trzeba. Jak ktoś będzie chciał zrobić
upgrade docbooka, to mu się wtedy wszystko zrobi -U i zadziała,
jak będzie chciał obie wersje, to -i i też będzie chodzić. Czy
może nie mam racji?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}