Czy mogę zmienić szablon nazwy tworzonego rpma

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 22 Mar 2000, 21:11:24 CET

[środa, 22 marzec 2000], Daniel Bauke napisał(a):

> wtorek, 21 marzec, Rafał Kleger-Rudomin natłukł(a):

> Przecież przy odpowiednich katalogach i -ivh zamiast -Uvh
> wszystko bedzie działać jak trzeba. Jak ktoś będzie chciał zrobić
> upgrade docbooka, to mu się wtedy wszystko zrobi -U i zadziała,
> jak będzie chciał obie wersje, to -i i też będzie chodzić. Czy
> może nie mam racji?

DTD do różnych wersji DocBooka mogą a nawet muszą być zainstalowane
jednocześnie. Może rozwiązać ten problem inaczej.
Zrobić pakiet docbook-dtd-JAKIŚ.TAM.NUMEREK-RELEASE zawierający DTD do
DocBooka 3.0, 3.1 i może jeszcze do GNOME'owego DocBooka.
Klakier, co ty na to ?

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh