Czy mogę zmienić szablon nazwy tworzonego rpma

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Śro, 22 Mar 2000, 23:25:46 CET

On Wed, 22 Mar 2000, Artur Frysiak wrote:

> [...]
Zgadza się, ale za wyjątkiem przypadku gdy najpierw instalujesz
3.1 a potem decydujesz się dołożyć jeszcze 3.0 - wtedy rpm
odmawia instalacji twierdząc że ma już nowszą wersję i trzeba
to obchodzić przez --oldpackage czy --force.
Ale w sumie stwierdziłem że to raczej rzadkie przypadki i można się
pogodzić z taką upierdliwością.

> DTD do różnych wersji DocBooka mogą a nawet muszą być zainstalowane
> jednocześnie. Może rozwiązać ten problem inaczej.
> Zrobić pakiet docbook-dtd-JAKIŚ.TAM.NUMEREK-RELEASE zawierający DTD do
> DocBooka 3.0, 3.1 i może jeszcze do GNOME'owego DocBooka.
> Klakier, co ty na to ?
Myślałem o tym, ale zrezygnowałem. Powód: jeśli nie masz jakichś
tekstów w 3.0 to nie potrzebujesz 3.0, a to zawsze te 300K mniej.
Czyli IMHO lepiej jak będa osobne pakiety.
(BTW jest już 4.0beta3, czeka na spakowanie).
Natomiast jeśli chodzi o dokumentację która dotąd była tylko do 3.0
to teraz zamiast tego dają całą książkę "Docbook: The Definitive Guide"
i to jest aktualna dokumentacja, do 3.1

Proponuję tak:
docbook-sgml-3.0
docbook-sgml-3.1 (to 'sgml' bo jest też xml DTD)
docbook-doc-1.0.2 (książka, ona ma swoją wersję)

klakier

> Wiget
> --
> wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
> PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key
> 1024D/D3D4CF84 E4D3 6787 284C 57F0 3C1F  ADFD A92A 3F2E D3D4 CF84

> polish  linux  distribution
> -> http://lists.pld.org.pl/

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)