Czy mogę zmienić szablon nazwy tworzonego rpma

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Czw, 23 Mar 2000, 01:44:30 CET

On Wed, 22 Mar 2000, Artur Frysiak wrote:

> name			version		release
> docbook-sgml-3.0	3.0		1
> docbook-sgml-3.1	3.1		1
> docbook-doc		1.0.2		1
>
> Różne wersje muszą mieć inne nazwy pakietów aby można je było instalować obok
> siebie bez kombinowania. To że nazwa wynikowego pakitu jest dłuższa to myśle
> że nie jest problem.
OK, puszczam spece do dtd
Ale jak się teraz przyjrzałem to z tą dokumentacją może być kiepsko:

"DocBook: The Definitive Guide is copyright (C) 1999 by O'Reilly &
Associates, Inc. All rights reserved.

The online version(s) of this book are available for personal use. You may
not publish, display elsewhere, or
otherwise redistribute the material from this book, without express,
written consent from O'Reilly &
Associates, Inc."

Hmm, chyba nie można tego spakować w rpma :(

> Wiget
> --
> wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
> PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key
> 1024D/D3D4CF84 E4D3 6787 284C 57F0 3C1F  ADFD A92A 3F2E D3D4 CF84

> polish  linux  distribution
> -> http://lists.pld.org.pl/

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)