Czy mogę zmienić szablon nazwy tworzonego rpma

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Czw, 23 Mar 2000, 17:17:43 CET

On Thu, 23 Mar 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> zasobami jakich można się spodziewać w RH/rawhide (MDK takze), a są to (z
> tego co widzę):
> docbook-3.1-3
> sgml-common-0.1-7
> sgml-tools-1.0.9-5
> stylesheets-0.13rh-4
> jade-1.2.1-9
> jadetex-2.7-2
>
> Trzeba jeszcze dograć to żeby to jakoś ze sobą współgrało.
> Wogóle czy shemat narzędzi/pakietów z RH nie jest przypadkiem do
> łynbięcia ? Ziemek kiedyś zaproponował rozdzielenie jade i sp, i taki
I dalej będzie kontynuowany bo openjade i opensp zostało ostatnio przez
mainainerów rozdzielone. Nowe opensp już mam zrobione, openjade z cvsa
właśnie robię.
Co do kompatybilności z RH: będę się starał, ale nie za wszelką cenę
W każdym razie raczej nie będzie możliwe żeby mieć jeden pakiet stąd,
drugi stąd - natomiast postaram się żeby możliwa była instalacja/wymiana
całałych 'sgmlów' na nasze.

> Osobiście za mało orientuję się w tym żeby móc coś tu decydować ale
> prosiłbym także o uwzględnianie otocznia jakie wytwarza RH.
Ok. zaglądam czasem.
BTW Czy spece od rh, mdk są gdzieś dostępne 'w stanie wolnym' (nie w
src.rpm)?

> kloczek
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

> polish  linux  distribution
> -> http://lists.pld.org.pl/

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)