Jest rpm-spec-mode do XEmacsa

Czw, 23 Mar 2000, 17:30:21 CET

On Thu, 23 Mar 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Znaczy się potrzebne Requires: cc-mode
> Dzięki, uwzględnię

Wogóle jeżeli ktoś chce potrenować to spece xemacs-*-pkg.spec są dość
proste w obróbce i o ile ktoś chce to to jest ładny poligon do prób. Tym
jak mniej wiecej powinien wyglądać wynikowy spewc do xemacs-*-pkg można
się kierować zawartością xemacs-pc-pkg i xemacs-psgml-pkg.

Rafał .. jaka jest ostateczna wykładnia co do *-el ? robimy podpakiety
xemacs-*-pkg-el czy nie ? na pewno xemacs-el jednak będzie musiał zostać
bo będzie potrzebny zdaje się przy budowaniu innych pakietów ale z tego co
mówiłeś to w przypadku chyba wszystkich xemacs-*-pkg xemacs-*-pkg-el
możnaby pominąć.

Bazowych speców xemacs-*-pkg jest ponad 80 więc jest na czym ternować i
powinno dać sie tym obdzielić wszystkich którzy bedą chcieli popróbiować
(nie przepychać się ;).