filesystem

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 24 Mar 2000, 18:43:23 CET

piątek 24/03/2000 17:28:46, Sebastian Zagrodzki:
> już się instaluje. Znaczy się, jeśli na dysku jest rozpakowany już
> kawałek (base.tar.gz)

To jasne, tylko takie base.tar.gz jest IMHO niepotrzebne,
niewiele wnosi, a trzeba się tym zajmować. BTW gdzie to można dostać?

> nie. I ja bym to zrobił tak:
> FHS (czyli dawny filesystem) -> setup -> dev
> FHS w pewnym momencie z tego co wiem zostanie pozbawiony jakichkolwiek skryptów,
> więc będzie całkiem dobry na sam początek (a w base i tak leży prościutki passwd z
> wpisanym rootem). Potem setup, mamy wszystkie potrzebne username/grupy, i potem dev,
> ktory juz z tego korzysta.

Tylko po co nam to base.tgz. Wystarczy setup -> filesystem -> dev i już.
Problem może być w konieczności nie stosowania %pre/post
w tych pakietach. Duży to kłopot?

> Tylko który pakiet powinien wymagać deva? glibc+pdksh? (jako te
> instalowane na samym początku) - dzięki temu mamy na 100% już wszystkie
> urządzenia kiedy cokolwiek wymagającego skryptów się instaluje.

Może przywrócić (był w develu, podobnie jak w RH) niby-pakiet
basesystem, który z założenia ma być instalowany jako pierwszy
i miałby "Prereq: setup filesystem dev". Dokładanie
do pdksh, czy libca nie jest chyba dobrym pomysłem, skoro
tak naprawdę tego nie potrzebują.

Paweł