alchemyx: SPECS gdb.spec

Sob, 25 Mar 2000, 16:58:49 CET

On Sat, 25 Mar 2000, Michal Kochanowicz wrote:

> [...]
[..]
> A, kurcze, akurat go potrzebuję ;(

To samo u mnie .. trzeba tak wogóle wziąć nowszą wersję gdb bo są lekkie
jaja z core i glibc 2.1.3. W rawhide korzystają ze snap i chyba od tego
trzeba bedzie zacząć. Po za tym trzeba bedzie zerknąć do Debiana bo tam w
przeciagu ostatnich kilku dni też wykonali przejście na readline 4.1.

Jezeli miałbyś się czas zająć tym to byłoby dobrze (ja mam do przewalenia
sporo pakietów jakie sie skolejkowały przez ostarniw dwa dni).