Apache i SSI

Michał Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Sob, 25 Mar 2000, 23:42:20 CET

On Sat, Mar 25, 2000 at 11:07:14PM +0100, Sebastian Zagrodzki wrote:
> miałem ten sam problem. Okazało się, że pomogło wyhashowanie linijek z
> włączeniem obsługi MagicFile. Na pewno nie jest to normalne, ale nie
> wiem dlaczego tak jest.
Faktycznie zadziałało :-o Dzięki! Co ciekawe, zdaje się że rozwiązało to
także inny problem, z którym walczyłem, mianowicie uruchamianie CGI w
katalogach domowych użytkowników (poprzez plik .htaccess zawierający
'Options +ExecCGI'). Wygląda na to, że obsługa MagicFile w jakiś sposób
blokuje działanie 'AddHandler'...?
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--