arturs: SPECS coda.spec

Artur Skura artur w software.com.pl
Wto, 28 Mar 2000, 17:45:33 CEST

Tomasz Kloczko wrote:

> Prosiłbym o nie wstawianie tego typu komentaży. Do speca wpada linijka
> zaczynająca się od %description i to powioduje, że pakiet nie daje się
> zbudować. Jeśli można prosić o komentaż choćby "- %description -l pl".

Już powinno być OK.
BTW. Za tydzień - dwa wszystkie pakiety powinny mieć polskie opisy. W
związku z tym mam ytanie: pasowałoby potem jeszcze raz sprawdzić całość,
nie tylko pod względem literówek, ale spójności, w niektórych miejscach
opisy angielskie są nieadekwatne do zawartości, często w polskich
tłumaczeniach używa się różnych wariantów danego słowa w różnych
pakietach. Jestem za tym, żeby to doszlifować, ale nie chciałbym nikomu
wchodzić w drogę (np. nie ważne, czy linuxowy czy linuksowy, ważne, żeby
wszędzie było tak samo). Robić to?

Pozdrawiam,
Artur