"public_html" vs "WWW"

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Wto, 28 Mar 2000, 22:50:39 CEST

On Tue, Mar 28, 2000 at 10:30:07PM +0200, Artur Frysiak wrote:
> Prosze o jakieś uzasadnienie. Najlepiej merytoryczne :-)
Merytoryczne... ciężko będzie :) A może być statystyczne? Większość
maszyn (wszystkie?) z którymi mam kontakt używa jako katalogu dla stron
użytkowników "WWW" i wydawaje mi się że można dostosować to ustawienie
do upodobań większości. Lecz faktycznie, jeśli jest tak, że to przypadek
że ja spotykam się z taką nazwą katalogu, to nie ma co mącić.
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--