arturs: SPECS coda.spec

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 29 Mar 2000, 00:23:35 CEST

On Tue, 28 Mar 2000, Artur Skura wrote:
> BTW. Za tydzień - dwa wszystkie pakiety powinny mieć polskie opisy. W
> związku z tym mam ytanie: pasowałoby potem jeszcze raz sprawdzić całość,
> nie tylko pod względem literówek, ale spójności, w niektórych miejscach
> opisy angielskie są nieadekwatne do zawartości, często w polskich
> tłumaczeniach używa się różnych wariantów danego słowa w różnych
> pakietach. Jestem za tym, żeby to doszlifować, ale nie chciałbym nikomu
> wchodzić w drogę (np. nie ważne, czy linuxowy czy linuksowy, ważne, żeby
> wszędzie było tak samo). Robić to?
robić. A co do spójności: jak już tak hurtem obskakujesz wszystkie
spece to w miarę możliwości adapteryzuj, wcześniej odpowiednio
zmieniając nazwę grupy. Dzięki temu unikniemy tego co w tej chwili, o
czym już tu chyba pisałem: Sieciowe/Demony, Serwery/Sieciowe,
Sieciowe/Serwery... A w oryginale analogicznie.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...