(Bylo: Ginace ...) pppd start/stop, persist

Blizbor tb670725 w ima.pl
Śro, 29 Mar 2000, 12:24:48 CEST

At 2000.03.29 12:02, you wrote:

>Co nie rozwiazuje problemu Marcusa polegajacego na tym ze pppd mu samo
>umiera i trzeba je trzymac pod respiratorem.

O tym pisalem zaraz w pierwszej mojej odpowiedzi w watku.
(opcja local zamiast modem, mialem ten sam problem po zainstalowaniu
pppd 2.3.11)

>Czytaj uwazniej.

;))) ditto :)))

>zreszta imho to twoj skrypt jest bardziej klopotliwy - jesli nie bede
>chcial zeby jakies ppp mi startowalo to musze usunac/przeniesc jego
>konfiguracje zamiast wyhaszowac jedna linijke w inittabie.

To akurat mozna uzyskac przez modyfikacje skryptu
(np. reagowanie na czesc nazwy po kropce)

Pozdrawiam,
Blizbor
--
I was not downloaded - I was born ...