arturs: SPECS coda.spec

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Śro, 29 Mar 2000, 10:00:53 CEST

On Wed, Mar 29, 2000 at 12:23:35AM +0200, Sebastian Zagrodzki wrote:
>robić. A co do spójności: jak już tak hurtem obskakujesz wszystkie
>spece to w miarę możliwości adapteryzuj, wcześniej odpowiednio
>zmieniając nazwę grupy. Dzięki temu unikniemy tego co w tej chwili, o
>czym już tu chyba pisałem: Sieciowe/Demony, Serwery/Sieciowe,
>Sieciowe/Serwery... A w oryginale analogicznie.
Tylko proszę nie zapominać, że adapter nie tłumaczy grup jeśli już są
tłumaczenia, tzn:
- jeśli brak tłumaczeń to dodaje na podstawie pliku groups
- jeśli w groups nie ma takiej grupy to dodaje komentarz "unknown group"
- jeśli są tłumaczenia dla danego języka to pozostawia je bez zmiany (nawet
  jeśli brak takiej grupy w pliku groups)

Oczywiście jak ktoś chce to mo{że,gę} to zachowanie zmienić, tylko powiedzcie
jak byście to widzieli.

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W