misiek: SPECS gnumeric.spec

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Śro, 29 Mar 2000, 16:07:20 CEST

[wtorek, 28 marzec 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Acha .. ale to co powinno być poprawiane teraz to juz raczje
> powinno być zmieniane w gnome-print i jeszcze trzeba dodać brakujące
> fonty.
ogólnie to gnome-print jest badziewne straszliwie i prawie zero
dokumentacji. dziś (jutro) pobawię się tym jeszcze i chyba zajmę
się fontami ghostscripta (o ile są tam wszystkie wymagana) więc
urw-fonts -> /dev/null (ale to się jeszcze okaże).

w gnumericu (to co już kloczkowi mesgałem) brakuje dokumentcji.
sgmle na htmle są tam przerabiane przez coś zwane ,,db2html''
- niestety na oczy takiego narzędzia nie widziałem ;-(

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/