Wszem i wobec

Czw, 30 Mar 2000, 05:32:24 CEST

.. ogłaszam, że przechodzimy od dzisiaj na możliwości rpm-a 3.0.4 jaki już
jest na ftp.

Z kilku ważnych rzeczy jakie są w tej wersji wymienić trzeba:

- makro %{_aclocaldir} (wskazuje na to co zwróci aclocal --print-ac-dir),

- makro %{_applnkdir} (zawiera ścieżkę /usr/X11R6/share/applnk)

- makro %{tmpdir} (zawiera ${TMPDIR:-/tmp}) - to makro będzie częścią
  BuildRoot.

Jest jeszcze kilka innych nowości ale jeszcze nie wszystkie rozczaiłem.

Radzę przyjrzeć się pakietowi yank, któty właśnie spakowałem. Wygląda na
to że chyba mamy nareszcie aplikację która moze pomóc w zarządzaniu
informacją TODO. Format plików to XML czyli będzie można w sposób
automatyczny załatwić np. codzienne aktualizowanie stron z TODO. Radzę
popróbować troche z tym programem i zastanowić sie jak najefektyeniej
połaczyć jego funkcjonowanie z CVSem (na to jeszcze pełnego przepisu nie
mam ale czuję końcem nosa, że to jest chyba to co jest nam potrzebne).

kloczek
PS. spać ..