znowu KDE

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pią, 31 Mar 2000, 12:33:38 CEST

[piątek, 31 marzec 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> On Fri, 31 Mar 2000, wrobell wrote:
>
> [...]
> poslalem i ....
>
> strings libkdecore.so | grep -e QMimeSourceFactory
[...]
> Czyli wyglada, ze cos takiego jest .....
> ale dlaczego sie wykloca, ze jest nieznane ......
> Nie ma zaielonego pojecia :(
No właśnie. Pamiętam, że na Debianie jak
kupę nowych bibliotek poinstalowałem, to mi
się tak linkowanie jak tobie sypało.
Pomagało dodanie biblioteki:
 gcc -o .... /usr/local/lib/libbibilioteka.so
bezpośrednio do kompilacji (nie mylić z: gcc ... -lbiblioteka).
Czy coś koło tego. Sprawdź czy masz świeże glibc,
libstdc++, gcc i co tam jeszcze przyjdzie Tobie
do głowy.

	wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>