Jakie opcje zastêpowaæ przez $RPM_OPT_FLAGS

Michal Kochanowicz mkochano w tmp.iem.pw.edu.pl
Śro, 1 Mar 2000, 00:09:44 CET

Czesc

Na pocz±tek przepraszam je¶li ten list dojdzie w wiêcej ni¿ jednym
egemplarzu - nie wiem czemu poprzednio wys³ane listy nie pojawi³y siê
tutaj. Czy trzeba wysy³aæ z adresu na który jest siê zapisanym (przy
czym chodzi mi raczej o 'MAIL From: ' w SMTP ni¿ 'From: ' w tre¶ci listu)?

Ale do rzeczy: jakie opcje komilatora nale¿y zastêpowaæ poprzez
$RPM_OPT_FLAGS? Czy tylko '-m -march -O' czy te¿ jeszcze jakie¶ (-fxxx
?), a mo¿e wszystkie?

Pozdrawiam
--
--==Michal Kochanowicz==--==BOFH==--==mkochano w miriam.ee.pw.edu.pl==--
--==Finger me for PGP key or visit www.ee.pw.edu.pl/~mkochano/PGP/==--

polish linux distribution