tłumaczenia plików *.init

Pon, 6 Mar 2000, 14:56:47 CET

On Mon, 6 Mar 2000, ---%serek--- wrote:
[..]

> Etam, gdy sa klopoty z NLSem, wowczas odzywa sie po angielsku, wiec takie
> klopoty nie spowoduja zadnego dramatu. Wedlug mnie trzeba to zrobic porzadnie
> czyli zgodnie ze standardem, na plikach .mo.

Przecież kawałek który przytoczyłem to bazówka z której powstaje .mo.
To tak po pierwsze. Po drugie bazowe komunikawy będą w odpowiednich
rc-script.mo i temu służą zmany jakie wykonaliśmy z Arturem w nocy.
Jeszcze trzeba dograć <template>.init i spróbować wytestować to na choć
jednym skrypcie, a dalej w jednym ruchu zostaną przerobione prawie
wszystki *.init z SOURCES i prawie całość tego typu rozterek zniknie.

polish linux distribution