Problem z qmail'em

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Wto, 7 Mar 2000, 13:16:11 CET

Hej!

Czy ktoś zainstalował qmail'a znajdującego się obecnie w CVS?
Wydaje mi się, że zostały w specu pomieszane grupy i uprawnienia
zarówmo do katalogów jak i do plików.

A może ktoś ma zainstalowanego i mu bez problemu działa? Może to ja
jestem przyczyną niepowodzenia :-))
Na razie znalazłem jeden błąd z uprawnieniami (czy może z grupami)
do aliasów (/etc/qmail/alias). Bez poprawki nie działał pierwszy
z rzędu test:
# /var/qmail/bin/qmail-inject
TO: root w localhost
Hi.

W logach pojawia się komunikat o prawach dostępu do .qmail-msglog.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl

polish linux distribution