XFree86

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pią, 10 Mar 2000, 08:16:54 CET

[piątek, 10 marzec 2000], Jaroslaw Dziubek napisał(a):

> Probujac budowac pakiet XFree86 z cvs'a otrzymuje taki komunikat:
> ----
> Processing files: XFree86-latin2-75dpi-fonts-3.9.18-0.2
> Finding  Provides: (using /usr/lib/rpm/find-provides)...
> Finding  Requires: (using /usr/lib/rpm/find-requires)...
> PreReq: /usr/X11R6/bin/mkfontdir /bin/sh
> Error: package build failed.
> ----
>
> Nie bardzo wiem do czego to przypiac...

Pod koniec kompilacji (raczej instalacji) pojawił się widocznie błąd.
Musisz przejrzeć wcześniejsze komunikaty.
Najlepiej przekieruj wszystkie komunikaty do jakiegoś pliku (ja tak robię)
podczas budowy pakietu.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl

polish linux distribution