mirror i y2k

Bartosz Jakubski Bartosz.Jakubski w interia.pl
Pią, 10 Mar 2000, 19:17:04 CET

Dnia 10 mar, 2000 o godzinie 04:46:02 +0100 napisałeś(aś):

> I na dodatek $now jest obliczane tak:
> local( $now ) = &time_to_standard( time );

Nie wiem, co robi time_to_standard, ale perlowa funkcja localtime zwraca
rok jako ilość lat od roku 1900 - czyli dla roku 2000 jest to właśnie 100.

--
--  Bartosz Jakubski                       Sosnowiec  --
--  Jeśli ktoś filozofuje, to znaczy, że nie rozumie. --

polish linux distribution