Heimdal

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Nie, 12 Mar 2000, 22:00:22 CET

Do wszystkich, a przede wszystkim kloczka.

Przerabiałem nieco heidmala jakiś czas temu, ale nie za bardzo wiem
jak to ruszyć. Niby bazę mogę stworzyć, realms, principal
host/voyager.delta.net.pl mam, kinit, klist, kauth, dziala, ale z
pozostalymi rzeczami typu: telnetd, ftpd nie moge uruchomic. Dostaje
cuś takiego:

[ Trying mutual KERBEROS5 ... ]
[ Kerberos V5 refuses authentication because krb5_sock_to_principal
failed ]
[ Trying KERBEROS5 ... ]
[ Kerberos V5 refuses authentication because krb5_sock_to_principal
failed ]

nic do logow nie idzie, tak samo telnetd nie wola kerberosa, dobrze by
bylo aby ktos sie temu przyjrzal, w momencie uruchomienia tego bedzie
mozna dodawac obsluge kerberos poszczegolnym programom (fetchmail,
openssh, ssh itepe)

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[                                                ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[          Press every key to continue.          ]=-