Plytki CD z PLD-devel - nowy pomysl :)

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 14 Mar 2000, 22:12:56 CET

On Tue, 14 Mar 2000, Cezar Cichocki wrote:
> Wlasnie przemyslalem swoja poprzednia oferte dla developerow PLD i
Cezar, w miarę możliwości możnaby na te płytki wrzucić coś jeszcze
ekstra: np. jakiąś obszerniejszą dokumentację, archiwum źródeł
kernela, itp. Ja jak swego czasu wypalałem PLD to wrzuciłem tam sobie
rfc, jakieś drafty, LDP, źródła kernela 2.0.X i 2.2.X, różne jedno i
kilkudyskietkowe dystrybucje, jakieś takie rozmaite drobiazgi... to
się potem przydaje. A jakby nie patrzeć to komplet pakietów RPM
zajmuje raptem 300MB (dla jednej architektury) - więc jeszcze coś się
tam zmieści.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish linux distribution