pilne: siec nie wstaje, help

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 15 Mar 2000, 22:41:39 CET

In article <20000315130108.A1755 w mephisto.px.pl> you wrote:

> Musisz skompilować kernel z Netlink device. Zaznacz wszystkie opcje jego się
> tyczące i pójdzie na bank :>

Ja mam taką kwestię dotycząca netlinka.
Po wkompilowaniu dostaję takie kwiatki:

[lukasz w oceanic log]$ telnet lt.wsisiz.edu.pl
lt.wsisiz.edu.pl: Unknown host
[lukasz w oceanic log]$ host lt.wsisiz.edu.pl
lt.wsisiz.edu.pl has address 195.205.208.119

Dotyczy również to IPv6. Maszyna ma problemy z zamianą IP na nazwy i na
odwrót... Bez wkompilowanej opcji "Kernel/User netlink socket" wyszystko jest
OK. Tyczy się to chyba wszystkich kerneli 2.2 (2.2.15pre14 również).
Interejsy podnoszone są za pomocą standardowego ifocnfiga (może dlatego?).

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl

polish linux distribution