Kompilacja XFree-4.0

Jarek Druzd raven w ae.pl
Śro, 15 Mar 2000, 22:14:30 CET

On Wed, 15 Mar 2000, Martin Dalecki wrote:

> Nie koniecznie. Radze po prosty spróbować jeszcze raz.
> Kompilacja XFree nieźle testuje stabilność procesora itp...

Ja próbowałem z 5 razy i za każdym razem to samo. A raczej cała noc nie
jest za krótkim czasem do wykonania się tego programu (patrząć w jakim
czasie on się wykonuje na starszych glibc).

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl

polish linux distribution