Kompilacja XFree-4.0

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 17 Mar 2000, 12:14:38 CET

On Fri, 17 Mar 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> To może byś spróbował dorobić speca i ewentualne poprawki ? :-)
> To czemu polecałbym się przyjrzeć to obcięcie wszystkich plików z makrami
> m4 które nie są do użycia pod Linuxem. Chodzi o to, że z takiego
> sendmail-cf moznaby wyciać w zasadzie ponad 3/4 plików, a w takiej
> postaci IMHO mołoby być to juz zintegorwane z samym sendmailem (byłoby o
> jeden pakiet mniej).

Być moze w weekend uda mi się (pod warunkiem, że nie zatruje się zielonym
piwem :)) ) zmajstrować speca do 8.10. Po pierwsze musze
się zapoznać z magicznymi patchami, które są zaaplikowane do obecnego
speca, część z nich chyba nie jest już konieczna...

pozdrawiam

*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl

polish linux distribution