Router z PLD

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 19 Mar 2000, 12:25:55 CET

On Sat, Mar 18, 2000 at 10:42:12PM +0100, Martin Dalecki wrote:

> To ma być router! Spoko wystarczy nawet i dyskietka...

Ale ja jestem uparty i chcę mieć tam normalną dystrybucje (znaczy się
PLD), a więc będzie się tam musiał zmieścić rpm, nieokrojony glibc,
pam itp.

Do tego będzie musiało to chodzić na 16MB ram, bez pamięci wirtualnej.
Ale to tylko zebra, syslogd, klogd i sshd.

Nie zupełnie. Jest to poprostu binarny pakiet *.tgz i źródła w jednym.
Ale dało się to opanować.

Pozdrowienia,
        Jacek

polish linux distribution