Czy mogę zmienić szablon nazwy tworzonego rpma

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 21 Mar 2000, 00:37:33 CET

[poniedziałek, 20 marzec 2000], Rafał Kleger-Rudomin napisał(a):

> Chodzi o to że są pakiety gdzie standardowa nazwa nie pasuje bo jest za
> długa np docbook31-3.1-1  - tu jest niepotrzebny wersji, bo on jest
> zawarty w nazwie (i tak ma pozostać).
> Najlepiej jakby się dało wogóle wyrzucić Version ze speca.

Nie widze powodu dla którego miało by nie być pola Version. Zresztą to pole
jest wymagane przez rpm tak samo jak pole Name, Release czy też Summary.
Innymi słowy nie ma powodu i możliwości aby to zmieniać.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key