manuale i --excludedocs

Wto, 21 Mar 2000, 17:42:31 CET

On Tue, 21 Mar 2000, Paweł Krawczyk wrote:

> Pisałem niedawno o manualach i LANG, ale wychodzi na to że problem leży
> jednak w opcji --excludedocs. Sprawdziłem to i rzeczywiście jest tak,
> że jeśli pakiet zainstaluje się z --excludedocs to manuale się nie
> instalują. Czy to było jakiś czas temu zmieniane? Bo kiedyś ta opcja
> powodowała, że nie były instalowane dodatkowe doce z /usr/share/doc,
> ale nie manuale (i tak moim zdaniem powinno być nadal).

Manuale, info i do co wpada do %doscdir automatycznie dostają %doc i jest
tak od conajmniej trzech lat. Rozwiazwniem powyszego w pierwotny modelu
pakietu ,miało być wprowadzenie klas plików na poziomie opisu śródłowego w
specu (bo na opisie binarnego pakietu są domyślnie dwie klasy
plików: zwykłe i dokumentacj). Niemniej konstrukcja typu:

%grou <group_name>
.
.
%endgroup

nie została zaimplemetowana.
Zapewne jakby ktoś to zrobił to Jeff by to chętnie dołączył.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/