redirect www i squid

Wto, 21 Mar 2000, 23:25:30 CET

On Tue, 21 Mar 2000, Michal Margula wrote:

> A ja widzę inne rozwiązanie :>. Spójrz na opcję Transparent proxy w kernelu
> w IP Masquerade. To chyba to, czego szukasz :)

Jeszcze raz .. configure od squida mówi min.:

  --enable-ipf-transparent
                          Enable Transparent Proxy support for systems
                          using IP-Filter network address redirection.

a opis tego jak wykonać redirecta jest w FAQ squida i jest tam to podane
jak zrobić redirecta z IOS-a z Cissco jak i routera stojacego na Linuxie
czy *BSD.. Bez --enable-ipf-transparent redirect nie wylezie :)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/