"Domowe" repozytorium

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 24 Mar 2000, 19:05:53 CET

On Fri, 24 Mar 2000, Jacek Rzęsista wrote:
> Na czym ów pomysł polega ? I co miałoby być w takim pakiecie ? Jest to
> gdzieś konkretnie opisane ? Jeżeli nie, to proszę o szczegóły. Mam chęci
> gdzieś spisać swoje doświadczenia z uruchamianiem serwera cvs (włącznie z
> korzystaniem z niego spod Windows :-), więc jeżeli istnieją już jakieś
> wytyczne takiego "opisu" - to poproszę o nie:-)
pomysł w sumie sprowadza się do dodania predefiniowanego zestawu opcji
dla rc-ineta, tak żeby można było przez zmianę jednego wpisu postawić
serwer. Wtedy by nie było większych problemów.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/