misiek: rc-scripts INSTALL NEWS rc-scripts.spec.in rc-scripts/po pl.po rc-scripts/rc.d rc rc.sysinit rc-scripts/rc.d/init.d functions.network rc-scripts/src Makefile.am rc-scripts/sysconfig/interfaces ifcfg-description rc-scripts/sysconfig/network-scripts ...

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pon, 27 Mar 2000, 18:38:51 CEST

[poniedziałek, 27 marzec 2000], Jan Rekorajski napisał(a):

> A co ze skryptami if{up,down}-{ppp,sl,lec,atm} ?
> Mam wrazenie, moze mylne, ze to nie byl Dobry Pomysl(TM).
masz złe wrażenie ... usunałem tylko mój poprzedni pomysł z odpalaniem
skryptów w /etc/sysconfig/interfaces/scripts/*.{up,down}
dla dowolnego iface (almost nobody didn't know about it 8-)
Teraz jest to robione w inny sposób, a cała
reszta dotycząca ppp, sl, lec i atm
działa tak jak działało.

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/