Pewna obserwacja ..

Wto, 28 Mar 2000, 05:52:04 CEST

Tak sobie obserwuję to co sie dzieje na builderach kiedy pakiety są
kompilowane na i386, i586 i i686, i włąsnie coś mnie tknęło. Otóz
zauważyłem, że nie po raz pierwszy pokazuja sie pewne błedy na i386, a na
i586 i i686 nie. Chodzi o to co przed chwilą wyszło przy budowaniu
gnumerica. W %install było tam:

mv $RPM_BUILD_ROOT%{_bindir}/gnumeric-bonobo \
       $RPM_BUILD_ROOT%{_bindir}/gnumeric

i rzeczywiście w $RPM_BUILD_ROOT%{_bindir} nie było binarki
gnumeric-bonobo. Na i686 mv wykonał się bez zmrugnięcia oka i żadnego
błędu nie pokazał, a na i386:

mv: can't stat source /tmp/gnumeric-0.50-root/usr/X11R6/bin/gnumeric-bonobo
Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.69026 (%install)

Nie znam jeszcze podłoża takiego zachowania ale tkwi ono albo w samych
źródłach np. mv albo w glibc (co wydaje sie chyba bardziej prawdopodobne).
Oczywiście w tym i innych wypadkach pakiety (fileutils, glibc) są w tych
samych wersjach.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/